My girls are the best.

2011-06-20 @ 00:30:02
Idag har jag haft tjejmiddag hemma hos mig, med lite för mycket god mat. Körde på temat "italien möter sverige" med trerätters middag. Till förrätt bjöd jag på fyllda avocados med en röra av avocado, cremè fraîche, räkor, tomat och rödlök tillsammans med baguette m. vitlökssmör. Till huvudrätt blev det fläskfilé fylld med en röra av parmaskinka, soltorkade tomater, fetaost och färsk basilika, med färskpotatis, bearnaisesås och gräddfil med gräslök. Efterrätten bestod av min underbara hemgjorda kladdkaka med färska skivade jordgubbar och rosa vispgrädde med vanilj.

Efter huvudrätten spelade vi lite kort, tog en paus för efterrättskäkande samt fortsatte med kortspelet. Till maten förtärdes cola, cider och vin. Tack för en underbar kväll mina damer, hoppas att ni gillade maten och kvällen!

Om gårdagens Liseberg-tripp med Tommy får ni höra mer om imorgon.

Stal några bilder från holstan, detta bjöd jag på:

Förrätt


Huvudrätt


Efterrätt

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0