The most amazing breakfast.

2011-07-18 @ 20:44:52
Inte för att det är frukostdags direkt, har faktiskt precis lagat plankstek för första gången till mig och Tommy, vilket blev hur gott som helst! Det kommer definitivt att göras fler gånger.

För att återgå till frukostämnet, jag har äntligen och tack vare Fia börjat äta frukost. Jag härmade henne rakt av, och käkar numer varje morgon;
  • 2dl Valío vaniljyoghurt med:
  • 1dl Paulùns müsli med blåbär och vaniljsmak
  • ca. 1msk hela linfrön och
  • 6st färska skivade jordgubbar
Ni kan ju anta att det är smaskigt när till och med jag för glatta livet äntligen käkar frulle! Helt underbart är det, och jag bockar och tar av hatten för Fia som inspirerat till dessa smaskigheter. Testa vettja!

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

sv: Det är lugnt sweetheart! tack ändå <3 Du kommer imorgon va? Puss

2011-07-19 @ 10:39:27
URL: http://holstan.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0