Finally.

2011-08-19 @ 11:11:47
Så är det äntligen dags för kräftskiva igen. Både bra och dåligt på samma gång att man bara käkar kräftor en kort period; bra för att man inte hinner bli trött på det, dåligt för att det är ju så sjukt gott! Då snackar jag inte kräftstjärtar i lake inte, det är ju äckel jämfört med röda små krabater man styckar och skalar själv. Ikväll klockan 18 är det som gäller, då samlas vi hela ligan för en riktig kräftfest!

Till lunch tänkte jag käka pizzabullar som jag gör själv, busenkelt! Köper en färdig pizzadeg med tomatsås, rullar ut, har på såsen, klipper på lite skinka och river lite ost, rullar ihop, skär i ca 2-3cm tjocka skivor och in i ugnen enligt anvisning på pizzadegsförpackning. Egentligen så är det ju lite mer mellamål, men idag är jag SÅ sugen så det får bli min lunch.

Idag skänker jag en extra tanke till både Malin S och Malin H, och Malins lilla kissegumma Tingeling. Det behöver dem!

Pizzabullar.

Kommentera mera!
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra ett länkbyte med mig? :)

Kram! Fin blogg förresten!

2011-08-19 @ 18:11:03
URL: http://lnbrnk.blogg.se/
Postat av: Sofia&Isabella

åh vad längesen det var sen vi åt pizzabullar :D

2011-08-19 @ 18:25:27
URL: http://tviillingarna.blogg.se/
Postat av: elena

hej goding! ja, jag ska verkligen forsoka uppleva sa mycket som mojligt har. tror de kommer va the time of my life! ja dt suger att vi inte hann ses, jag hade sa mycket dar pa slutet. hittade iaf dina klanningar hemma i huset, sa mamma kan nog ge dom till dig. jaaaaa!!!! klart ja vill att du kommer, du kan bo hos mig! vore saaaa kul!!!!

2011-08-19 @ 19:12:14

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0