Halloween.

2013-10-25 @ 15:32:22
Ikväll har vi Halloweenfest hos Stefan och Sabina, ska bli underbart skoj att se alla utklädda igen, det var ju ett tag sedan sist (närmare bestämt förra Halloween).

Själv mår jag okej, mitt inne i en tentaperiod och kroppen börjar säga ifrån lite på den psykiska stressen. Egentligen är det det värsta man kan utsätta sig för vid Graves och giftstruma, psykisk stress alltså, men har inte direkt något val.

Är lite depp över att jag tappar kopiösa mängder hår på grund av medicineringen. Kan dra tussar ur mitt redan tunna hår, och i duschen ser det ut som jag rakat en afghanhund ungefär. Det tär också psykiskt, att gå runt och känna sig halvt skallig. Man kanske skulle göra en Britney; raka av sig allt hår och skaffa sig ett gäng coola peruker. Ny frisyr och hårfärg varje dag känns tilltalande på sitt sätt.

Nej, nu ska jag bege mig mot city och införskaffa kvällens nödvändigheter. Vad jag tänkt klä ut mig till vill jag inte avslöja i förväg, men jag är nog ensam om min grej i varje fall.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0