Aussome hairday.

2012-11-21 @ 12:57:28
På gårdagens shoppingtur fick jag mig en positiv överraskning, då Åhléns har fått in ett brett sortiment av Aussie-produkter. Återfinns görs såväl hårvård som styling och allt däremellan. Grabbade utan att ens blinka tag i en flaska Aussome Volume Mousse, som har både volymgivande och mjukgörande egenskaper. Jag har en svag föraning var julklappspengarna kommer att spenderas...
 
Köpte mig också, utöver lite andra nödvändigheter, en naturvit kofta jag planerar att permanent flytta in i. It's so fluffy I'm gonna die!
 
Nu ska jag pallra mig till Konsum och införskaffa lunch och efterrätt (läs: pepparkaksdeg och mer pepparkaksdeg).
 
Säg hej till min bästis.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0