Perfect.

2012-05-24 @ 14:03:03
Denna torsdag är på snudd på perfekt. Förutom att det är 26 grader och strålande sol, så är det också Eurovision-semi ikväll, löning imorgon och jag har långhelg (från kl. 12 igår till måndag morgon). Utöver detta fick jag igår också tillbaka vårt studiegruppsarbete med godkänt. Det enda som fattas är en solkompis, men mina nära och kära jobbar förstås.

Mitt goda humör ska firas med finmiddag ikväll, och imorgon när slantarna trillat in är det jag som sticker till Jula och köper mig den elgrill Elin igår tipsade mig om. Ikväll finmiddag och imorgon grillat, alltså.

Dagens enda i-landsproblem är nog att alla de sommarkläder jag förra året köpte på mig, i år är för stora. Mina favoritshorts är stora i både rygg, mage och lår. Mina linnen påminner om lakan i passformen. Och, likt redan nämnt, mina klänningar sitter som säckar. Tyvärr. En omgång kläder får det alltså bli denna sommar också.

Nu ska jag korka upp. Don't worry, bara min älskade Coca-Cola. Får se om jag lägger mig en stund till i solen lite senare, men nu är det papegoj-time.

Heja heja!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0