Birthday party.

2012-05-19 @ 17:44:13
Sitter på golvet framför min smutsiga IKEA-spegel och gör mig i ordning inför kvällen. Om cirka en timme bär det av mot Sofia och hennes 24-årskalas. Fixade present igår, och är mäkta nöjd med mig själv. She could never see it coming, haha.

Har för stunden det klassiska tjejproblemet - vad ska jag ha på mig? Har reducerat mina valmöjligheter ner till två stycken klänningar; en svart och en vit. Beslutsångest allan. Svart är ju liksom inte min grej, men klänningen i sig är superfin. Vit å andra sidan älskar jag som bekant, men jag ha nästan alltid på mig vitt. Kanske ska variera mig lite?

Äsch, tiden får utvisa. Om inte annat hoppar jag i en säck när jag inser att jag inte har någon tid att bestämma mig längre.

Nä, nu ska jag fortsätta stirra in i smuts-spegeln och hoppas på att en god fé kan komma förbi och veva sitt spö och göra mig prinsessvacker.

Fias present. Vad kan dölja sig däri måntro?


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0