Time goes by so slowly.

2012-03-20 @ 16:10:04
Idag är det alltså bara tisdag... herregud, känns snarare som torsdag! Jag har intagit efter-jobbet-positionen i min kontorsstol likt jag gör varje dag så snart lägenheten ser ok ut och fåglarna har fått sin dagliga frukt- och grönsaksranson. Känner mig som rutinsvensson personifierad. Ni som känner mig vet att jag inte är den typiska rutinmänniskan. Jag blir lätt uttråkad och understimulerad. Något oväntat måste få hända då och då för att jag ska må bra och inte avlida i tristess.

CSN är dessutom bränt för länge sedan. Annars hade jag nog idag istället gått bärsärkargång i stans alla butiker. En ny bikini, ett par snygga skor och lite nya kläder hade inte suttit fel, nu när jag håller på att ofrivilligt förvandlas till size zero. Ett nagellack i någon uppiggande, vårig färg hade också fått mig att dra på smilbanden.

På dagens schema står planering av de lektioner jag ska hålla i på onsdag, torsdag och fredag, en räd till soprummet samt en tur till Konsum för att införskaffa det livsnödvändiga; cola och snus. Intressant liv, javisst javisst!

Pöss!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0