Wewt.

2012-06-20 @ 23:09:37
Nya blogg.se gjorde mig uppmärksam på gamla kommentarer. Såg bland annat att det var någon som älskade mina tester jag gjorde för något år sedan. Tänkte därför bjuda på ytterligare ett test imorgon. Vad får ni se då!

Kvällen har spenderats i sällskap av goda vänner och god mat. För tjejmiddagen stod Therese som värdinna, och hon bjöd på fläskkarré panerad i cornflakes, jalapeños och chili, med potatis och en hemgjord supersomrig bearnaissås. Till efterrätt blev det rabarbermousse, vilket var en enorm smakupplevelse!

Efter maten satt vi som vanligt kvar kring bordet, tjötade och spelade lite kort. Lika trevligt som alltid. Uppskattar verkligen våra månatliga tjejmiddagar. Tack tjejer, och framför allt Therese, för en trevlig kväll!
 
Nu tänkte jag dregla ännu lite mer över Samuel Larsen. Seriöst, han är helt galet snygg!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0