Hahahaha.

2012-06-10 @ 07:01:49
Drömde världens konstigaste och flummigaste dröm inatt. Rolig, men mest konstig. Allting började med att ligan satt hemma hos Erik och Malin. Vi skulle käka mat där, innan alkoholen skulle komma in i bilden, men maten blev liksom aldrig klar, hur länge vi än lagade, och hur mycket ingredienser vi än hade i.

Sen hoppar det lite i drömmen, Stefan och Sabina har nu åkt hem till sitt, men inte för att vila och ta det lugn för att Sabina är höggravid, nej nej. De åkte hem till sig för att förbereda inför det tandemhopp (fallskärm) de tillsammans skulle genomföra, för att sedan landa på loftgången och fortsätta kvällen hos Erik och Malin.

Själv hade jag panik över Stefan och Sabinas galna upptåg, så jag sprang ut ur huset och började förbereda, så att det inte skulle finnas något störmoment vid landningen. Av någon anledning var det väldigt viktigt att en båtlina som hängde och dinglade lindades tolv varv runt en staketstolpe, annars skulle landningen misslyckas.

Under tiden jag hållt på och förberett utomhus, har ligan supit sig dyngraka i lägenheten. Tommy kunde knappt prata, så Erik förklarar att killarna ska in till stan. Jag påminde Erik om, att de lite tidigare lovat varanda att "vad som än händer så ska vi inte ut ikväll, det blir antagligen mycket roligare här". Då förklarar Erik, att taxikåren i Karlstad har utökat med bilar med toaletter, och att enda anledningen de ska åka in till stan är just för att testa dessa toaletter.

Jag fortsätter förbereda, vad jag nu förbereder, för att snart inse att jag är utelåst. Jag springer ett halvvarv runt lägenhetshuset, ifall grabbarnas taxi ännu inte anlänt och de har nycklar på sig. Tiden har dock rusat iväg, och killarna har både hunnit fram och tillbaks till stan. De är nu om möjligt ännu fullare, och klagar på att man inte kan bajsa i taxitoaletten, för att spolningen är för svag.

Jag hittar Therese i princip bärandes på Mateusz, han är så full att han varken orkar hålla ögonen öppna eller prata. Det visar sig då, att Mateusz i själva verket är Robert Pattinson, och att magin som gjort honom till just Mateusz bryts vid en rejäl fylla.

Therese verkade inte tycka att det var något konstigt med det, och så snart hon lämnat av Robert-Mateuzs hemma hos sig, kommer hon tillbaks för att fota när Stefan och Sabina ska gå in mot landning. Dock blir hon så distraherad av en snygg sjuksköterska i alldeles för kort, lila klänning, att hon börjar fota denna istället.

Och här vaknade jag. Ingen aning hur det gick för Stefan och Sabina, eller varför Therese plåtade sköterskan, eller varför Mateuzs var Robert Pattinson. Jag fattar helt enkelt inte någonting, haha. Kan inte vara helt frisk!

Kommentera mera!
Postat av: Malin - mitt liv i Oslo

hahahaha, va drömmer du för sjuka drömmar egentligen? :P

2012-06-10 @ 09:16:23
URL: http://holstan.se
Postat av: Therese

Hur roligt måste det inte vara att vara den som drömmer dina drömmar? Jag kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar och när jag väl gör det är de inte ens i närheten av så roliga som dina. Kul att jag får vara med i dina i alla fall!

2012-06-10 @ 23:18:11
URL: http://czaja.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0