That shoe is so silly.

2012-01-08 @ 20:02:36
Vet inte om ni har tänkt på det, men min "feststil" är (tyvärr) ganska enkel beskriven. Jag kör på enkla (nåja) fodral med kombon enorma örhängen. Tror dock inte att det finns något värre, utöver blåsor på fötterna efter en lång utekväll, är ömma örsnibbar vilket jag också väldigt lätt får. Det är en av flera anledningar att jag kör stenhårt på fjäder-spåret för tillfället. Jag äger minst fem par svarta, två par grå, tre par vita, ett par brunaktiga samt ett par turkosa... fjäderörhängen!

Inte meningen att jag skulle snacka om örhängen nu, utan jag hade tänkt att visa upp ett par skor jag klickat hem. Fodralklänning + fjäderörhängen + superfjolliga skor. Jag älskar't. Med fjolliga menar jag att skorna gärna får vara extremt höga och bäst är när de är sådär överdrivet feminina med rosetter, rosor, strass, spets, you name it.

Förra årets favoritskor var utan tvekan de i modell "Mirandas vatten går på Carries dejt-skor" (googla dem så vet ni vilka jag menar). Jag hittade ett par i ljus puderbeige på Scorett i storlek 35, vilket är ett måste om jag ska kunna gå i höga skor. Att de var mina favoriter 2011 befäster bara faktumet att jag i år möjligen går mot ett ännu fjolligare sko-år.

Här är mitt första par skor 2012. Tänk enkel en-axlad klänning à la svart eller vitt och dessa. DROOL!



Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0