Dreaming myself away.

2012-01-08 @ 14:41:48
Just nu händer inte värst mycket. I förrgår hängde halva gänget inklusive mig hos Malin och Erik där vi hade en relatvit lugn men trevlig kväll. Igår gjorde jag, vad jag kan komma ihåg, inte ett skit.

Längtar som en galning tills alla mina besatt-serier har säsongspremiär igen på andra sidan Atlanten; Gossip Girl, Glee, Hart of Dixie, 2 Broke Girls. Serier är så otroligt perfekta att ha, och sätta på när man har sådär tråkigt att man inte har en aning om vad man ska göra.

Och nu i dagarna har jag både haft och kommer ha tråkigt. Plugg står på schemat, rapportskrivning samt förberedelser inför litteraturseminarium. Kommer inte hinna med mycket mer än det nödvändiga (fåglar, handla, äta, sova, städa). Undantaget kommande fredag då förstås...

...för då ska jag äntligen få träffa min älskade Elena igen! Hon åkte till USA för cirka ett halvår sedan och kom hem precis innan jul. För er som inte vet så är Elena både min soulie, min gamla sambo och min resekamrat. Vi ses till och från i perioder, men vi vet alltid vart vi har varandra, vilket är oerhört skönt. Det är riktig vänskap!

På fredag, då slår vi på stort. Heldag med shopping och fika, följt av ett par drinkar på någon mysig bar, följt av utgång och klackarna i taket. Det ska bli så fruktansvärt skönt att få träffa henne igen, höra ALLA smaskiga detaljer om USA och bara... bara vara. Älskar dig gumman!

Mindre snygg bild på snygg-mig och snygg-Elena.


Från i fredags.



Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0