Feeling awful.

2012-02-25 @ 21:57:28
Idag är för mig en hemsk bakfylledag, samtidigt som halsen känns tjock och näsan är igensnorad. Under dagen har det handlats, käkats pizza och glotts på mello. Ungefär allt jag hunnit med, då min kropp vägrade lämna sängen innan sen eftermiddag. Typiskt bakfylla.

Nu ska jag käka mängder av färska bär, en dagen-efter-craving jag haft ett par år. Bär, isglass och cola = måsten! Idag blir det jordgubbar, björnbär och hallon som ska få äran att glida ner i min mage.

Veckan avslutas imorgon med plugg med gruppen på uni; vi ska förbereda och planera för vår dramatisering av matematik-"genren" bråk. Sen stannar i alla fall jag kvar för att plugga inför tentan - lika bra eftersom man vet att man får något gjort då.

Bäääääääär.
PS. Hur tänkte de här? Tydligen är jag underviktig, men är ändå normalviktig då jag inte behöver gå upp något i vikt? Dålig mening, javisst javisst. "Ditt BMI är 18.5 vilket betyder att du har viktklassen undervikt. För att komma upp i normalvikt behöver du gå upp 0 kg."

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0