So very full.

2012-04-04 @ 15:09:54
Påskbord på skolan idag... vilket innebär att man självklart tar tillfället i akt och passar på att äta tills man omöjligen kan få i sig mer mat. Känner mig som en gravid björnhona som försöker äta upp sig inför en lång och hård vinter. Lika rund, lika mätt och lika hårig. Eller ja, hårig vet jag inte varifrån jag fick, men visst. Luden-Mimo.

Idag ska jag enbart chilla. Vilar upp mig inför en ny omgång påskmat, höhö. Påsken firas här hemma likt de två senaste åren, med familj och lite (läs: massa) käk. Skulle egentligen vinna på att förbereda lite inför lördagen, men min kropp protesterar. Mätt som en björn och sliten som en fotbollsspelare. Dealar med verkligheten imorgon istället helt enkelt.

Imorgon gör jag även min sista "officiella" VFU-dag. Har ett par restdagar att ta igen i samband med att jag är tillbaks på universitetet, men det är allt. Kommer sakna min klass oerhört, finare barn får man leta efter!

Nu är det papegoj-time!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0