LMFAO.

2012-04-02 @ 16:19:07
Alltså seriöst och allvarligt nu! Läser väldigt-jätte-super-gamla blogginlägg skrivna av mig själv, och gråter av skratt! Jag var så sjukt mycket roligare förr i tiden, vad hände med min humor? Finns den kvar, men ger sig uttryck mer diskret? Jag vill vara lika rolig som mig själv. Jag var verkligen störtkul.

Bjuder på ett par oförglömliga klassiker;

"Min njure (njuren heter Jesper Torstensson), som för övrigt har njursten och har varit på universitetssjukhus och fått dropp och röntgats och får smärtstillande, har varit ett helvete inatt. Så fort jag blir nödig så känns det som den ska explodera med en ilande smärta genom hela kroppen, vilket gör att jag inte riktigt kan sova som man ska. Och inte vaknar som man ska. Fast jag ogillar att skylla på min njursten, ifall han blir upprörd, så jag påstår att tuppen dog, han som sägs väcka alla i morgontimman. En ypperlig ursäkt."

"Emem och jag älskar nämligen att göra oss i ordning på mitt rum på lördagskvällarna, med en drink i ena handen och en hårborste i andra handen. Det är en helig ritual i vår religion. Men Emem, vad ska vi döpa vår religion till? "Göra oss i ordning på lördagar"-religionen, eller "vi som gillar smink i drinken"-religionen, eller "mimos rum är en gud"-religionen?"

"[...] i natt vaknade jag av att jag drömde att jag hade tagit ut piercingen och kände därför efter med tungan i munnen. Mycket riktigt fanns inte längre staven i min tunga. Jag hade dreglat ut den och sen rullat runt på den, för jag hittade den under min rygg. Att en tungpiercing ska vara så sjukt jobbig. Jag kan iallafall vara stolt över att jag nog är den enda som sover på sin tungpiercing."

"[...] Sen ska jag tillbringa min dag i strålkastarljuset och göra massa oväntade och bra saker. Typ köpa fadderbarn och sånt."

"Min hamster! Den ska heta Castor. Med betoning på R:et. Så sjukt gulligt! CASTORRRRRRRRR!"

"Vad är det med mackar och korv? Är lite sur på att jag alltid måste köpa grillad korv om jag är dynghungrig, eftersom att dem vägrar koka korv... varför ens ha kokt korv på menyn om det ALDRIG finns? "Vill du ha så har vi grillad med bröd eller french hot dog (aka kondomhylsemenyn)". Ville jag ha det så hade jag beställt det. Tack."

Tack för mig!

PS. Ännu roligare att läsa med Google Translate!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0