With a heavy heart.

2011-09-22 @ 15:57:28
Tog en sväng till graven med brorsan, nyss kommit hem... haft ett sådant fruktansvärt tungt hjärta hela dagen, jag sörjer liksom inte konstant, men det är tungt, som en klump i magen. Det går inte riktigt att beskriva för någon som inte vet hur det känns, med de som vet bör förstå mig.

Graven blev hursomhelst jättefin. Vi satte två krukor silverek, en kruka tvåfärgad ljung samt två buketter med röda rosor. Fick också placera ut min "älskade mamma"-sten och se gravstenen för första gången. Stenen kom upp i förra veckan, men har velat "spara" det tills årsdagen. Duvan på stenen var verkligen pricken över i:et, blev helt tagen!

Nu ska jag vika tvätt och ta ut monstren till papegojor en sväng. Kvällen spenderar jag antagligen hos brorsan.

Här är i alla fall resultatet av vår plantering och vårt fix. Till höger om mammas sten är farmor och farfars sten.



Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0