A whole year.

2011-09-22 @ 13:43:11
Idag är det ett år sedan mamma gick bort. Är lite depp, stannade hemma från skolan, ska till graven sen. Är inte alls på humör för att göra någonting mer än just åka till graven och sitta som ett kolli framför datorn...

Tröstshoppade lite på Nelly.com, men är inte direkt förmögen för tillfället. Dock är det ju CSN in samt födelsedagspengar i helgen, så kunde gott unna mig en billig tröja, en billig tshirt och ett par billiga örhängen (nä, ingen vit klänning, men var grymt nära att köpa en).

Tänkte jag ska ta en bild på graven sen, gravstenen är uppe, blommor planterade och den "älskade mamma"-hjärtsten jag har köpt ska placeras. Kommer nog vara jättefint...

Detta + frakt = 297kr. VÄRT!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0