A quickie.

2011-09-27 @ 23:38:10
Snabb uppdatering från sängen! Japp, köpte mig en awesome laptop igår; 4-kärnig i7-processor, HD/3D-grafikkort, 16" display, 4gb RAM-minne, 500gb hårddisk, WiDi... säg någonting min dator inte har! Är såååå nöjd, kan plugga, surfa och spela vart jag än befinner mig.

Ligger alltså i sängen och bloggar... känns lite surrealistiskt, har aldrig ägt en laptop i mitt liv trots mina nördigare personlighetsdrag. Alltså aldrig! Nöjt mig med en OK stationär som klarat de spel jag spelat och och uppfyllt resterande basic-krav.

Har idag fixat i ordning den på riktigt, hade inte så mycket tid igår pga födelsedag. Allting är installerat och klart, uTorrent, VLC, PowerPoint, Word, Chrome, DAEMONtools, MBAM, AVG, WoW, Adobe... you name it.

Nu ska jag glo serie, kollar på 2 Broke Girls, en serie som började förra veckan i landet i väst, andra avsnittet kom ut idag. Har till och med varit så nördig att jag fixat Jurassic Park-trilogin. Varför är en historia som jag inte vill, kan eller orkar dra nu.

Bjuppar gammal bild så länge på tal om datorer och gaming. Är faktiskt en tshirt jag fick av min GM när vi hade dödat en viktig boss först på servern, för er som förstår. Heretic är namnet på min guild. WoW-snack alltså. Tjipp!

Heretic - Mimo

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0