I am such a nerd.

2011-05-30 @ 02:23:03
Hela natten kommer tillägnas skolan, då jag gör sista dagen imorgon (!) och har sluttenta så det heter duga. Jag besitter säkerligen godkänt-kunskaper i nuläget, men så är man som man är. En smygpluggis som gråter inombords av den skrämmande bokstaven G. G är bara vackert i sällskap av fler bokstäver, förutom bokstaven I såklart.

Så, har laddat upp med cola, Daim-rocks, Marabou Mjölkchoklad-cookies, rester av gårdagens Äntligen Lördag!-påse, Pringles Cheese & Onion, vitlöksdipp... hur fet får man bli? Jag unnar mig detta i natt då jag är värd det. Utan tvivel. Men i veckan blir det strikt nyttigt med träning + promenader på schemat varje dag. Lär ju ha gått upp ett par kilon i helgen enbart, av allt ovan nämnt godis samt Sibylla x2 och en flottig pizza. På en helg. Muahahaha.

Nej. Nu ska jag återgå till kommunikationsprocessen, avsändare, mottagare, brus, deltagare, publik, målgrupp och allt annat sorgligt som gör livet surt för tillfället. Imorgon eftermiddag är jag dock en fri kvinna. No more plugg på nästan tre månader, jag njuter så att håren på armarna reser sig. Smaka på orden; fri kvinna. Kan knappt föreställa mig känslan.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0