Worst nightmare ever.

2011-03-16 @ 15:26:22
Har typ sträcksovit ett dygn. Lille schleten om man säger så. Skulle egentligen varit iväg och gett blod vid 15:00 men man måste då ha varit symptomfri från förkylning i minst två dagar, två veckor om man har haft feber. Så det var bara att boka om den tiden.

Under min sträcksovning lyckades jag drömma den läskigaste mardrömmen jag någonsin drömt. Jag drömde att jag hade en norsk psykopat-stalker som försökte stämma träff med mig. Han ringde och ringde och jag svarade självklart inte... förrän på en fest när jag var påverkad och inte kände igen numret. Då svarade jag. Stalkern frågade varför jag inte svarade i min telefon och att han åkt hela vägen till Karlstad för att träffa mig och att jag hade "sårat hans känslor". Samtalet fortsatte med att han förklarade för mig i detalj alla fällor som han riggat i min omgivning och alla nära och kära som skulle dö, för att jag "också skulle bli ledsen".

Det började med att jag hittade Tommys sprängda kropp utanför huset. Kläderna var hela, det var dem jag kände igen, resten var bara köttslamsor och blod. Sen trillade min pappa ihop och dog vid mina fötter, av förgiftning. Och som grädde på moset hade psykopaten också förgiftat Fixie, hennes näbb började svälla okontrollerat, tills den exploderade. Jag bara grät och grät och grät och när jag kontaktade 112 så ville dem "bara prata med mig, få höra min livshistoria", innan de tänkte skicka ut bilar. Någonstans där vaknade jag. Fyfan säger jag bara...

Mitt paket från Nelly har dock kommit! Jag hade turen att det faktiskt kom till postutlämningsstället, och inte blev hängt på dörrhandtaget. Tack Nelly. Ska hämtas ut i samma veva jag går för att köpa det bruna guldet - Coca Cola.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0