I don't want any more, please.

2011-03-13 @ 20:13:04
Sitter här, återigen svärmad av skolarbeten, och försöker planera min vecka. Det är inte den lättaste av uppgifter då jag kommer att få räkna med att spendera tid varje dag till uppgifter, uppsatser och avrapporteringar. Jag sitter just nu och skriver en uppsats som ska omfatta minst 12 sidor, av totalt ointressant skit.

Jag är inte frisk än heller, men måste man så måste man. Eftersom jag har varit sängliggandes större delen av veckan har jag mycket att ta igen. Det är alltså vad helgen har använts till - plugg.

Andra planer för den kommande veckan än att plugga, är att hjälpa pappa hemma i villan då vi ska försöka få i ordning den innan sommaren för försäljning. Jag täntke också ta mig en heldag på stan, med gott sällskap, lunch och allt vad det innebär. Är sugen på att spana in vårnyheterna, även om jag inte kommer att handla något. Eller något hittar jag säkert, men mitt mål är bara att ha en trevlig dag och checka in Karlstads vår- och sommarutbud.

Så tänkte jag ta och bli frisk också. Hoppas att det går någorlunda snabbt, jag blir liksom anfådd av att vattna blommorna i dagsläget. Efter att vi hade storhandlat igår, låg jag däckad i tre timmar. Flyg fula virus, flyg!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0