Good morning sunshine.

2011-03-23 @ 07:41:32
Ytterligare en dag med solen sipprandes in genom fönstren. Åh vad jag gillar solen men framför allt varmare väder och mindre snö. Bort med snön! Jag är snö-fascist. Bara älskar att se de smälta vattenmassorna söka sig till brunnar och backar, och hade jag varit enbart en gnutta mer manisk rörandes vinter/vår-skiftet, hade jag gått ut och mätt samt för anteckningar över snöhögarnas storlek, bredd och höjd. Sant.

Det blev inga macarons igår, blev kidnappad av min bror med allt vad det innebar. Vi försökte komma fram till vad han ska fylla de tomma ytorna i vardagsrummet med, vi åkte och handlade, satte ihop högtalarstativ, käkade baguetter med klet och spelade Gran Turismo 5 på 3D TV. Sen bar det hemåt för Fixie-tid framför TV:n och lite småstädande. Sen däckade jag och sov till 07:00. Så härligt!

Så, idag blir det macarons istället. Handlade allt jag behövde igår, så nu jävlar blir här storbak. Tänkte dessutom spendera någon timme framför The Sims för att ingjuta lite inredningsidéer i mig själv, så att jag kan hjälpa broder med vardagsrummet. Så blir det plugg på lagom nivå, inte sådär överdrivet som jag pluggat de senaste veckorna. Också härligt!

Långprommis någon?

Jag gillar solen, och inte enbart för att det ger mig en ursäkt att bära solglasögon.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0