Four to go.

2011-03-15 @ 00:16:35
Ett skolarbete avklarat, fyra kvar denna vecka. Fyfan säger jag bara, WTB fritid. Men men, en utbildning är bra att ha i bagaget för framtida anställning antar jag...

Imorgon händer det inte mycket. Tisdagar är städdag i det här hushållet, så efter frisörbesök och plugg åker dammsugare och skurhink fram.

Fast en sak till ska jag faktiskt göra. En otroligt tråkig sak. Jag ska vakta brevlådan. Eftersom att jag faktiskt inte kan vara helt säker på att det är posten som har slarvat bort mitt förra Nelly-paket, det kan ju lika gärna vara en granne som varit framme och helt sonika stulit paketet ur min brevlåda, ska jag vakta brevlådan. För imorgon kommer mitt paket om jag ska lita på leveransbekräftelse-mailet. Jag ska alltså bara stå där ute som en fjant och vänta på brevbäraren, såvida han inte dyker upp under min frisörvistelse.

Så jävla tråkigt att man inte ens kan vara säker på att saker som ligger i ens brevlåda får ligga kvar tills man hämtar posten. Tattarungar som snor saker. Blir så arg!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0