Club Sandwich Day.

2011-03-26 @ 13:02:28
Igår var det våffeldagen. Men jag orkade inte göra våfflor. Så först blev det en club sandwich på stan med Erica, och sen blev det ytterligare en club sandwich hemma. Så igår var snarare club sandwich-dagen. Idag däremot kör vi våffeldagen i detta hushåll, var iväg och handlade sylt och grädde och allt annat som behövs till den perfekta våfflan igår.

Idag är det slapparlördag. Skönt det ändå. Mycket tid för Fixie, TV, god mat, dator och en gnutta plugg. Samtidigt ska jag sitta här och verkligen njuta av Britney's nya album Femme Fatale som släppts i bl a Sverige redan. Har för mig att albumet inte släpps förrän 29e i USA t ex.

Ni hittar hela albumet inklusive bonus tracks på Spotify!


Kommentera mera!
Postat av: Helene

Bra låt, kul med lite annat från henne

2011-03-29 @ 11:40:55
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0