And now she's a thief aswell.

2011-03-11 @ 01:41:11
Här kommer en liten frågelista, stulen från kära Holstan.


Tatueringar:
Två stycken små, en på högerfoten och en på "höften" typ.
Längd: 158cm enligt mitt pass från 2007.
Skostorlek: 35, jag är minikvinna.
Hårfärg: Blond för tillfället, brun och röd-brun emellanåt, mörkblond/råtta original.
Fräknar: Ett par stycken som enbart syns direkt efter solexponering.
Motto: Oj... det är olika från dag till dag i princip... kör på "det blir vad man gör det till" idag.
Är du kär? Väldigt.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Det hade ju inte varit fel att ha en gård vid medelhavet...
Tycker du att du är attraktiv? Till och från. Beror ju helt på om man, som nu, går runt och är influensaäcklig, eller om man just gjort sig i ordning för party.
Dricker du? Någon gång per månad.
Röker du? Snus is the shit.
Vilket schampo använder du? Sebastian Penetrait för tillfället.
Vilken parfym använder du? BE-ST
Vad är du rädd för? Tandläkaren, valar, spindlar, döden, att förlora någon, har cellskräck... listan kan göras grymt lång.
Gillar du att tvätta? Jag h-a-t-a-r att tvätta. Se ett par inlägg nedan.
Gillar du berg-och dalbanor? Finns det något bättre!?

Senaste...
Personen du kysste?
Tommy.
Filmen du köpte? Jag köper aldrig film typ... köpte Pistvakt till pappa i höstas.
Låten du hörde? Tommy har gått runt och sjungit på "Mr. Bombastic" hela dagen...
Låten du laddade ner? Laddar typ inte ner musik... antar att det kan ha varit något låt med Brittan.
Personen du ringde? Tommy, innan han kom hem, för att be honom köpa med nässpray och halstabletter.
Personen som ringde dig? Mormor.
TV-program du såg? Sveriges Mästerkock.
Person du tänkte på? Emem.

Favorit...
Låt:
Jag är en riktig cheesy fucker, så säger Gave it all away - Boyzone. Don't judge me!
Sak att göra: Shoppa.
Sport: Hockey.
Dryck: Coca-cola.
Kläder: Vita klänningar!
Film: Älskar de flesta animerade filmer, Ratatouille, Tangled, How to train your Dragon...
Bil: Aston Martin Vanquish.
Serie: Glee för tillfället.
Människa: Men favoritmänniska eller... älskar alla människor jag valt att ha i mitt liv.

Antal...
Gånger du varit kär?
Ett par gånger i alla fall.
Gånger ditt hjärta brustit? Också ett par gånger. Rejält.
Hjärtan som brustits på grund av dig? Har inte direkt räknat, inte för många hoppas jag.
Tjejer du kysst? Lite för många. Jag blir lebb-mimo på fyllan, som Malin säger.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Flera stycken faktiskt, mer eller mindre.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj, eftersom att jag har jobbat på en tidning kan jag inte räkna gångerna.

Senaste...
Boken du läste?
Elsas Mode av Sofie Fahrman
Personen du fick e-mail av? Malin S, får en massa virusmail av henne! Dum du. Rensa datorn.
Personen du fick brev av? Mormor, på min namnsdag. Om inte räkningar räknas.
Personen du fick sms av? Sofie.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? "Hela" min familj går att definiera på olika sätt. Hade min pappa och bror över på jul dock.
Saken du köpte? Två cheeseburgare, en vaniljmunk, 4 liter Coca-cola, tre frimärken, snus och en Marabou bubbelchoklad. Ja, samtidigt.
Resan du var på? Har inte gjort någon "resa" 2011. Var till Rumänien/Bulgarien i höstas.

Vad har du gjort idag?
Varit sjuk, ätit skräpmat, spelat datorspel, slö-pluggat, läst tjejtidningar i massor.
Var det kul? Nja, så kul man kan ha det när man har influensan antar jag.
Brukar du svära mycket? Jag tror faktiskt inte det. Inte vad jag själv har tänkt på i alla fall.
När stiger du upp på morgonen? Så sent som bara möjligt.
Vad har du på dig? Mjukisar med matchande college-tröja och en randig lång t-shirt.
Vad ska du göra ikväll? Det är redan natt! Tänkte glo på någon serie tills jag blir trött, sovit hela dagen.
Vad är du allergisk mot? Värktabletter, någon konstig nöt, känslig mot laktos.
Var har du ont? I hela kroppen eftersom att jag är sjuk. Halsen, huvudet och ryggen framförallt.
Använder du hårspray? Om jag ska göra mig i ordning, ja.
Kan du stå på händer? Jag tror det. Har kunnat i alla fall.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström om jag måste välja.
Salt eller socker? Socker.
Gillar du ketchup? Till "rätt" mat, typ korv, pasta osv.
Är du glad nu? Nej. Jag är arg på influensan.
Var du glad igår? Nej, lika arg då som nu.
Vad dansar du till? Allt när promillehalten är rätt.
Stockholm är..? Vackert.
Göteborg är..? Vackrare.
Kan du sjunga? Njaaaa. Bedöm själva.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti.
Land du vill besöka? Jag vill resa jorden runt. Men just nu vill jag allra helst till Maldiverna.

Don't laugh.

Kommentera mera!
Postat av: malin

Haha ja det blir du faktiskt;P Fast det är sött, som vanligt med dig ;P

2011-03-11 @ 13:08:39
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0