To buy or not to buy.

2011-06-16 @ 15:36:25
Ska jag eller ska jag inte? Shoppingnerven kliar utav bara attans när jag ser denna lilla dressy bakelse. Den är som en kombination av mina tre favoriter; vitt, volanger, skirt tyg. Jo, men visst sjutton köper jag. Jag får väl om inte annat käka nudlar en vecka.


Update; köpt blev den. 400 spänn med studentrabatt och fri frakt. Får jag sålt min studentlitteratur är den betald två gånger om. Dessutom handlar jag i princip aldrig i butiker längre, så det är ändå pengar jag hade bränt ifall jag shoppade här i stan. Så nu kan vi konstatera att den var typ gratis och att jag därmed slipper ha dåligt samvete. Hej och hå!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0