Getting sick.

2011-06-21 @ 15:08:57
Usch. Känner mig verkligen risig. Ögonen är trötta, halsen är tjock, ond och svullen, näsan snorar, kroppen gör ont, är galet trött och saknar energi, brummar i bröstet när jag andas. Känner mig inte enormt sjuk, men alla smågrejer bidrar till att jag ändå känner mig sjuk. Hoppas inte att det blir värre.

Skulle egentligen ha varit ner till pappa idag och målat en massa brädor som ska upp som ny exteriör på villan då den gamla är groteskt sliten. Får se om jag orkar måla till helgen kanske, eller på torsdag efter frisören. Om jag ens orkar ta mig dit.

Har inte uppdaterat om Liseberg heller kom jag på, gör det senare så kika in!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0