The day just flew away.

2011-07-07 @ 23:32:24
Dagen idag har varit fylld av blandade aktiviteter. Malin kom in och väckte mig runt klockan 16, då jag slumrat till någon gång runt 14 på grund av den jäkla huvudvärken som äntligen (!) börjat släppa. Malin var rastlös och ville hitta på något. Så, jag pallrade mig upp, och iväg for vi till ÖoB i Edsvalla, utan egentligt syfte. Jag ville ha mig ett par krukor och behövde köpa papegojpellets på djuraffären på Våxnäs. Malin ville endast ha cigaretter.

Hem kom vi med X antal kassar var. Jag köpte med "bra att ha"-saker så som disktrasor, diskmedel, kökssvampar, disktrasor, allrengöring med mer, men jag hittade och grytvante med matchande grytlapp, tvålpump med två stycken tandbortsmuggar, två stycken serveringsskålar i samma lila som jag har en servis, bodyscrub med doft av papaya, och självklart lite godis. Jag köpte också en college-tröja till Tommy på Carlstad Depå Outlet. Antagligen köptes ännu mer, men vad kommer jag inte ihåg.

Jag fick varken fågelpellets på Våxnäs då dessa var slut, eller krukor på ÖoB då de inte hade några, och Malins Level 100 var slut på ÖoB dessutom. Så det vi faktiskt åkte för att handla fick vi inte tag i. Då drog vi till ICA Kvantum Välsviken, där Malin äntligen fick sina cigaretter och jag hittade två underbart vackra, gammaldags, "fejkslitna" krukor. Dessutom inhandlade vi lite mat, för när vi kom hem var det jag som bjöd både Tommy och Malin på pasta carbonara, följt av mys med fåglarna, följt av bullfika med hembakade bullar, ytterligare följt av filmkväll. Rango fick det bli, och den var både rolig och spännande.

Nu är det natti, för imorgon blir det ner till villan och måla plankor en gång för alla. Tjipp!

Tack för en trevlig dag gumman!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Tack själv gumman!

2011-07-08 @ 13:19:53
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0