How I hate the pain.

2011-07-06 @ 15:53:33
Idag känns det som om hela världen är emot mig. Så är det nu förstås inte, men min migrän gör mig sur och tvär och arg och irriterad och ledsen... skulle inte ha någonting emot att sälja papegojorna för tillfället. Har dragits med den här jäkla migränen sedan inatt, lagomt skoj. Men jag tror att smärtan har börjat bedöva mig, för lika ont gör det inte längre, fast migränen antagligen är långt ifrån över.

Skulle väl egentligen ha pallrat mig ner till villan och målat brädor idag, men nej, jag sjukskrev mig. För mig själv. Istället blir det vila, sova, läsa bok, kanske sitta en kortare stund vid datorn. Kul inlägg detta!

Orkar inte göra så värts avancerad middag heller. Steker på lite köttfärs, hackar lite grönsaker, serverar pitabröden. Det får duga. Och spara in på efterrätten kan vi gott göra, har nog fått mig lite för mycket efterrätt det sista.

Kan solen titta fram snart igen? Vill beacha med gänget! <3

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

sv: aa visst är den ;D den bästa jag smakat faktiskt :D

2011-07-07 @ 15:12:22
URL: http://holstan.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0