Beauty salon.

2011-07-10 @ 22:33:30
Kör lite skönhetsvård här eftersom att jag inte gjorde det igår, igår blev det fetislördag framför datorn istället. Har just tagit bort mitt gamla, orange nagellack från både naglar och tår och ska precis ha på nagelbandsoljan innan jag börjar fila. Jag biter i vanliga fall av mina naglar utan att jag tänker på det, men nu har de fårr växa några veckor.

Står i valet och kvalet om det ska bli mitt nya, neongula lack, eller om det ska bli en hederlig klassisk fransk manikyr istället. Sitter också med en peel-off-ansiktsmask i fejan, och har förberett för brynfix. Har också en omgång underbara pormaskplåster i badrumsskåpet.

Uppdaterar bloggen senare med resultat på naglarna!

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

hahahaha JAG VEEET! Den är så hemskt beroendeframkallande ;D

2011-07-11 @ 22:05:40
URL: http://holstan.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0