An amazing day.

2011-07-20 @ 23:55:05
Just hemkommen från en heldag fylld med skoj. Dagen började med att jag gick till Konsum för att köpa bakmaterial, vidare hem för att baka en drömrulltårta samt dumlekakor att ta med till sommarstugan där min mormor, min morbror, kusin Charlotta samt hennes lilla Isolde befann sig. Efter att ha stressduschat kastade vi oss i bilen, jag och Tommy, och for ut till stugan. Där bjöds det på trevligt sällskap och de gillade vad jag hade bakat.

Efter ett par timmar i stugan åkte tillbaks till Karlstad för att hämta ut biobiljetter och köpa biogodis, innan mannen droppade av mig på Norrstrand hos Malin Holst, där det vankades tjejmiddag för hela slanten, tillsammans med Malin S och Sabina. Malin bjöd på en underbar fläskfilé i apelsinsås och hemmagjorda potatisklyftor till middag, följt av en om möjligt ännu underbarare efterrätt i form av jordgubbscheesecake-smet med färska jordgubbar och digestivekex. Hos Malin blev det också kortspel samt en massa tjöt. Ytterst trevligt, tack alla tjejer för en trevlig kväll, och ett speciellt stort tack till Malin H!

Tommy hämtade upp mig igen runt kl. 21, då var det dags att åka in till stan igen för att glo på sista Harry Potter-filmen. Godiset rörde jag dock inte så mycket, vart proppmätt efter middagen. Filmen var i alla fall skitbra! Kanske blev den bättre på grund av att det faktiskt är sista filmen efter en groteskt lång filmserie, men sjukt bra var den i alla fall. Är typ sjukt nöjd med denna onsdag!

Vad det bjöds på och lite till. Bilder stulna från underbara Malin:

Huvudrätt:


Efterrätt:


La Liga:

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

sv: Tack snälla rara du själv! :) <3

2011-07-21 @ 11:01:40
URL: http://holstan.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0