Tjejmiddag.

2011-01-06 @ 20:04:22
Just hemkommen från en tjejmiddag hos Holstan, där det bjöds på Club Sandwich med kyckling, bacon, sallad, tomat, chili-aioli och bearnaisesås med ugnsbakade chips vid sidan av. Hur smaskigt som helst! Till efterrätt bjöds det på glass med hemmagjord jordgubbsås, vilket jag tyvärr inte kunde stanna för att avnjuta. Så, damerna (Elin, Malin, Malin H och Sabina) sitter kvar på Norrstrand och mumsar och dricker vin. Inte illa pinkat för en torsdag må jag säga.

Vill passa på att förbanna denna oändliga snö också. Körde fast förut, precis utanför parkeringen, fick ställa mig och gräva med mina icke-vantade små tassar, och vad hjälpte det, biljäveln kom ändå inte loss. Slutade med att jag fick ringa på förstärkning, ett par minuter senare dök förstärkningen upp i form av Erik och Stefan som skjuvade lös bilskrället. Tacka gudarna för dem!

TACK IGEN MALIN, för underbar mat och gott sällskap, ledsen att jag inte kunde stanna hela kvällen, men hoppas att ni hade det alldeles, alldeles underbart!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0