Kväll med tjejerna.

2011-01-03 @ 21:55:13
Hade igår en tjejkväll hemma hos grannen Malin, då vi (enligt min idé) alla hade med oss 10 saker som vi sedan i turordning bytte mor någon annans prylar. Jag kom hem från Malin med bl a ett nytt set köksknivar, tallrikar, en fylla-i-receptbok, ett rosa linne, en kaffebryggare och en duk. Förlåt om jag har glömt något damer. Var i alla fall en lyckad kväll.

När vi hade bytt klart körde vi Sanning eller Konsekvens-spelet jag fick på julmiddagen den 27e. Självklart fick jag konsekvenskkortet "dansa och sjung till nästa låt på radion". Då vi inte hade radion på passade Malin på att välja låt och valet föll på "Teenage Dirtbag" av Wheatus. Och Malin H den jäveln (älskar dig!) filmade såklart kalaset och la upp på YouTube.

Vad ska man säga, naturbegåvning? Haha, tyckte att det var bäst att göra mig till åtlöje på bloggen själv innan någon annan gjort det!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0