Dag 7 - Dagens planer.

2011-01-04 @ 15:22:00
Är medveten om att jag är jätteefter med mina 30 sanningar, har tagit kortare bloggpauser emellanåt. Men här kommer dag 7 i alla fall, "dagens lista" vilket här får bli dagens planer.
  • För tidig tjugonda Knut, tänker hänga upp mina nya gardiner, nya lampor och nya dukar redan idag.
  • Städning på det. Har ett berg av disk som diskmaskinen ska få arbeta med, golvet behöver en rejäl dammsugning, och det ska dammas.
  • Glo på Mean Girls med Fixie.
  • Övertala mannen att åka till Biltema idag igen och köpa stavmixer, Madde trodde att de skulle få in mer idag.
  • Isåfall också tvinga med honom in i roliga butiker ute på Bergvik, har ett presentkort liggandes.
  • Laga pasta med tonfisksås. Har tonfiskcravings.
Och så ser min dag ut. Inte direkt superspännande, intellektuellt stimulerande eller jättekul... om inte shoppingen inträffar såklart!


Kommentera mera!
Postat av: Hej :)

Hej, du jag googlade och kom hit till dig när jag sökte på läppförstoringar :) Var gjorde du din i somras? Kram

2011-01-05 @ 14:13:27

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0