Hmphr.

2011-08-17 @ 13:35:55
Idag känner jag mig ungefär som "flickan som kunde tala med diskmaskiner". Men jag ska inte klaga, jag är lycklig som har en diskmaskin, även om den är så liten att endast en måltids disk får plats. Detta innebär att man måste köra maskinen minst en gång om dagen, vilket är lite trist. Så måste man fördiska riktigt lortig disk, för den är inte lika kraftfull som en större maskin. Men den har ändå skänt mig många timmar av sluppen disk, och jag är riktigt nöjd för det.

Som jag sa, idag har jag så himla roligt och intressant att jag skriver om diskmaskiner. Imorgon ska jag dock träffa Erica Ivarsson, ta en fika, snacka skit, bara vara allmänt tjejiga. Det ser jag fram emot. Och på fredag har vi kräftskiva hela gänget, alla vi tjejer är som tokiga i kräftor, medans männen hellre äter annat. Lördag/söndag ska jag ner och måla villan igen, och nästa vecka ska jag till Jönköping för att hälsa på min vän Sara Skalstad. Efter den helgen börjar jag skolan igen, så har lite småsaker att ta tag i också, fixa skolböcker och annat skolmaterial, kolla igenom universitetets skolwebb etc.

Nä, nu ska jag fortsätta diska för det stinker räkor ur diskhon, gamla räkor... not so very pleasant scent if you ask me. En av de värsta dofterna till och med.

Glömde ju posta bild på vad jag gjorde till Malin S i födelsedagspresent för någon vecka sedan! Här är det i alla fall, och jag har gjort rosen och bladen i FIMO-lera om ni skulle undra.


I full färd med pillipill-rosen.


Nästan klart, bara kedjan kvar att fixa.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0