Softisdag

2010-09-29 @ 15:32:12
Idag är en såndär härlig dag då man bara går runt och degar. Jag degar bokstavligt talat. Bakar just nu smarriga mazariner. Fått in dem i ugnen efter ett väldans sjå så jag inte hade aluminiumformar utan fick försöka få till det i pappformar. Nu väntar bara tio minuter till i ugn och glasering, sen åker de tolv härliga sakerna troligtvis ganska snabbt ner i magarna på min och Tommy.

Hur var min fest då? Jo, jag är så otroligt tacksam att folk tog sig tid för mig (och lite Tommy, födelsedagsfest+inflyttningsfest). Jag hade det trevligt trots omständigheterna och de andra verkade också trivas. Vi var väl ungefär 15 personer med mig och Tommy.

Tjejerna gav jag goodiebags innehållande spa-hanskar, nagellack, kinderägg, såpbubblor (?), cupcake-läppglans, ansiktsmask samt en liten söt chokladbit i världens sötaste påse.

Goodiebag!


Hade på mig min designerklänning från Lipsy London som jag fyndat på superrea! 50% + 25%, fick den för 600kr.







Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0