Woohoo

2010-10-01 @ 21:46:31
Just glott på Idol, Jay är för bra. Tycker att Olle är läskigt lik Orlando Bloom, är det bara min åsik måntro?

Igår ja... var på begravningsbyrån där vi bestämde blommor, verser, låtar, sångare, tal med mera till mammas begravning, som äger rum den 15 Oktober klockan 11:00. Bölade sönder mig så skippade smink.

Sen hade klockan blivit mycket, och jag och Sofie skulle iväg och träna. Ville dock väldigt gärna köpa mina träningsskor innan dess, så tog mig en promenad till Mitticity där det var något på G, de hade smällt upp en scen, det var fruktansvärt mycket folk, musik... jag hittade mina träningsskor på InterSport, och väl i kassan fick man tydligen fylla i någon talong för varje 300kr man handlat för, för att ha chansen att vinna smaskiga priser samma kväll. Hade verkligen sjukt bråttom och det var ganska mycket att fylla i (hade handlat för tusen, så fick tre talonger). Tänkte väl typ "jaja, jag har kanske tur idag", fyllde i talongerna, lämnade in dem och sprang till solariet.

Drog sedan till gymmet och tränade. Skulle möta upp Malin och Elin på stan så snart jag var klar på gymmet, så brydde mig inte om att duscha. Var nere på stan vid halv åtta och Malin och Elin skulle stanna till prisutdelningen, vilket var tur, för jag hade en magkänsla att jag skulle vinna något.

Väl vid prisutdelningen, där det, trots att klockan var halv nio, var sjukt mycket folk, sa jag till Malin; "om jag vinner så får du gå upp och hämta priset" då jag var nygråten, röd, svettig, osminkad, oduschad och kände mig säckig. Malin tänkte väl typ "visst, stor chans att du vinner".

Men det gjorde jag. Två gånger! Först vann jag en presentkorg med lyxig choklad, té och kaffe. Garvade ihjäl mig åt Malin som gick upp på scenen när de ropade "Maria Nyström". Andra gången de ropade upp mitt namn, vann jag en spavistelse för två på Selma Hotell och Spa. Det tackar man inte nej till. Garvade om möjligt ännu mer när Malin snällt fick gå upp på scenen en andra gång.

Lustigt att jag verkligen kände på mig att jag skulle vinna... hade en vinstchans på 0,015% per talong, och vann två gånger. Vad är oddsen? Ännu lustigare är nog, att Malin sa "ska du vinna igen kan du ju vinna spa-upplevelsen så jag kan följa med" och jag svarade "självklart gör jag det".

Och gissa vem som blir med mig till spa't? Jo, självklart Malin!

Mums.

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Vi ska på SPAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-01 @ 23:53:55
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0