Suck.

2010-10-21 @ 15:16:21
Förlåt för att jag bloggat dåligt. Och förlåt för att jag inte lagt upp bild på mitt hår än. Saken är den, att jag har tagit hundratusen bilder åt er. Men jag är världens mest skakiga person, så när jag håller (mobil)kameran på avstånd börjar jag skaka som ett jävla asplöv. På bilderna ser man typ... något som man skulle kunna tro svischar förbi i lite för hög hastighet. Man kan knappt notera färger i bilderna.

Så försökte jag igen när jag kände mig stabil. Då fick jag inte till ljuset. Utan blixt såg jag ut som en bortkommen fågelskit, med blixt såg mitt hår ut som Linda Vargs.

Ska istället försöka överlåta kameraansvaret till Sofie idag när vi är och tränar, för att äntligen förhoppningsvis kunna ladda upp en bild åt er, där man ser håret också.

Sålänge får ni nöja er med en gammal brunettbild från Newz nummer 4, 2009,
Bild tagen av: Staffan Johansson


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0