Stora hämta-ut-paketdagen.

2010-10-19 @ 16:20:48
Just hemkommen från en otroligt regnig promenad med Erik. Gick först och tog ut pengar, sen till Konsum för att köpa bröd och kaffe och snus, sen till Postutlämningsstället för att hämta ut mina uuunderbara mocka-UGGs med fårull i, samt mitt bruna löshår, allt medans det öööösregnade/haglade. Är helt genomblöt nu.

Tycker att färgen var lite ljus på löshåret, fast då får man ha i åtanke att mitt hår blir ljusare och ljusare för varje tvätt eftersom att vi la i en toning hos frisören.

Sen ska jag hämta ut ett paket till innehållandes ett par Tommy Hilfiger-skor.

Nu blir det ett par knäckemackor med lönnebergaskinka, mums.

Kommentera mera!
Postat av: Lisa

visa håret!

2010-10-19 @ 17:29:12
Postat av: Malin Holst

Tack gumman för att jag har dig som vän <3

2010-10-20 @ 20:02:00
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0