Phew.

2010-10-11 @ 23:59:20
Känner mig lite nere och asocial just nu, så blir en snabb blogg.

All beröm till mig, stod just emot impulsen att inhandla en Dolce & Gabbana-klänning, Burberry-jacka samt "vanliga" UGGs. Heja mig, där sparade jag mängder av pengar.

Tänkte burra ner mig och läsa lite bok... väntar fortfarande på Kändisjakten som jag beställt, tills dess har jag EGO WOMAN samt Diamanter är förevigt. Heja böcker som peppar mig att shoppa, not.

Finns det någon förening för shoppingberoende så som för alkoholister, i stil med AA, som i filmen En Shopaholics Bekännelser?

Nej, nu blir det bok. För er som fortfarande inte kan nanna, glo på New York I Love You. Den är annorlunda, men skitbra, många kända och folkkära namn i rullen dessutom. Tänk Natalie Portman, Orlando Bloom, Andy Garcia, Rachel Bilson, Christina Ricci... och listan fortsätter!

Trailer!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0