Morgonshopping

2010-10-07 @ 07:59:03
Godmorgon alla, hoppas ni sovit gott. Själv har jag tvättid om två timmar. Försöker få ordning på och sortera tvätt. Som det ser ut nu blir det fyra stora tvättar, hoppas jag hinner det på fyra timmar...

Beställde lite klänningar från Nelly.com och gissa om jag blev glad när jag såg att den underbaraste av klänningar som jag velat ha i flera månader äntligen kommit in i XS igen! Gjorde ordern (inklusive två andra klänningar) kvickt som satan, MIN! Skulle sedan gå tillbaks till produktsidan för att spara bilden åt er, då det stod; "Ett fel uppstod. Vi kan inte visa produkten då den är slut i lager". Jag har redan fått min orderbekräftelse, vilket betyder att jag köpte den sista!

Ibland får man ha tur. Jag har ofta tur tror jag?

Dock fick jag ju ingen bild på den underbara kreation som är som gjord för mig, men fick bild på de andra två.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0