Konstig känsla

2010-10-06 @ 22:14:53
Har hela dagen haft en konstig känsla i magen... en bra känsla dock, jag ska inte klaga. Det har känts som om det är jul eller i alla fall advent hela dagen! Har därför redan nu planerat in att pepparkakor och lussebullar ska bakas 11-12 december. Så blir det att köpa hem julgran, glögg samt adventsljustake första advent.

Är annars inte ett jättestort fan av julen, men den här julen... känns speciell. Ska vara ute i god tid med klappar, köpa saker jag vet att folk vill ha och se deras leenden, va' på 'Jul på Liseberg', pynta, julpyssla, fira jul med två familjer, fira jul med mina vänner (antagligen) den 26e och ha en fantastisk nyårsafton.

Längtar ni efter julen, julpyssel, julmat och allt vad det inebär?

Jul på Liseberg <3


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0