I valet och kvalet.

2010-10-13 @ 16:51:47
Länge funderat på att plocka bort min tungpiercing... jag menar, jag gjorde den när jag tyckte att jag var såååå cool, och jag vet inte riktigt om jag tycker att det är så himla coolt längre. En metallgrej i munnen. Skulle jag åka till Afrika skulle de tro att det vore någon slags annorlunda tandställning.

Visst gillar jag den, det kommer att bli tomt om/när jag tar ut den. Men någon måtta får det vara. Jag är inte fjorton längre. Jag är inte arton längre. Jag är inte ens tjugo längre. Jag fyller 23 nästa födelsedag, och sitter fortfarande och biter sönder mina tänder på en fjantig metallstav i tungan!?

Tar jag ut den så blir det innan begravningen på fredag. Då tar jag ut den för mamma, som en ritual. Någonting nytt börjar, något gammalt avslutas.

Tar jag ut den så kommer den aldrig mer tillbaks...

Nej, nu sticker jag till Actic i syfte att svettas.


Kommentera mera!
Postat av: Axel

Bra att du tar bort den.. bara lebbar har tungpiercing



näärå men ja ;p snyggare utan skulle jag tro

2010-10-13 @ 17:27:12
Postat av: Anonym

Ta ut den du, bara fjortisar eller förvuxna fjortisar som har tungpiercing. typ sönderblonderade Big Brotherdeltagare... och det är ju inte du, så du passar inte i den. Spara skiten åt de som inte vill växa upp :)

2010-10-14 @ 16:02:42

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0