Hej alla barn!

2010-10-08 @ 11:06:26
Ännu en morgonstund med guld i mund, eller nå't. Sovit som en stock inatt, riktigt härligt. Ni vet sådär stockigt att hela kroppen värker, ögonen är svullna och näsan är täpt. Kanske bara är jag som sover mig krasslig. Men det är rätt skönt.

Efter all tvätt igår stack jag på stan med Malin och Sofie. Först var det Gina som gällde. Hittade en massa småsaker, typ strumpbyxor,mössa, ett basic-linne och en halsduk. Malin hittade en kjol. Sen tog vi BikBok där jag testade en fuskpäls i XS som var på tok förstor. Lite ledsen blev jag, då den var ganska snygg. Sen skulle vi gå och äta, men hamnade på Akazia först. Köpte mig en lång stickad kofta med krage (sååååå mig+höst=sant) samt den där jävla Friis&Company-väskan jag tittat på så länge. Expediten sa att det var den sista de hade, då kunde jag inte titta på väskan och säga nej.

Sen gick vi och åt, Malin fick äntligen äta sin nachotallrik på Amigos. Det var gott och gick ner. Innan maten kom sprang jag till min pappa som testade kostymer på andra sidan stan, och tillbaks. När jag kom tillbaks till Amigos hade maten precis kommit till bordet. Mumma.

Gick sedan till H&M. Köpte enbart småsaker där också. En BH, ett par tumvantar och en liten liten väska att ha sminkpennor i.

Nu blir det städa hela dagen, jag hann inte så långt igår. Tjip tjip.

Väskan som inte kunde stå emot mig... typ.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0