Fullt fräs.

2010-10-09 @ 00:13:00
Dagen har varit fullspäckad av skoj. Första halvan av dagen tillbringade jag städandes. Fick hjälp av Erik för att jag hjälpte honom med en online-grej, så dammsuga slapp jag. Diska, skura golv, torka bord och bänkar samt plocka fick det bli.

Sen fick jag bråttom ut, för Sofie kom och hämtade upp mig. Först tog vi en tur till Skopunkten där jag köpte ett par stövlar jag tittade på förra veckan. Sen åkte vi till ÖB. Dock åkte vi fel ett par gånger (hittar verkligen inte på vischan), garvade ihjäl oss åt en del lustigheter i bilen. När vi väl kom fram stack vi in på outleten brevid ÖB, hittade ett par jeans för 170 spänn. Köpte en snygg t-shirt till Tommy också, en liten fredagspresent.

Fick därefter kuuuta in på ÖB och pringa genom hela stället och leta upp de grejer jag skulle ha då vi skulle vara tillbaks i Karlstad och på Jysk senast 17:59 då vi trodde det stängde 18. Köpte ÄNTLIGEN en dammsugare! På hemvägen brände vi på som satan med Sofies lilla minibuss, blåste förbi flera poliser dessutom, de brydde sig inte som tur var haha, de trodde säkert att de såg i syne!

På Jysk upptäckte vi att de stänge 19... såklart. Fick min kontorsstol som det var extrapris på, samt ett par bäddset i satin, två för fyra hundra. Helt okej i min mening.

Åkte sedan till Willy's för att handla käk, inte handlat på säkert två veckor jag och Tommy, så det behövdes. Brände sen vidare till solariet. Bokade tid för behandling imorgon.

Träna hann vi tyvärr inte med, jag ville gärna hem till Idol till åtta. Synd att Sassa åkte ur tävlingen, finns flera som är mindre duktiga än henne, enligt mig.

Stövlarna! Då jag enbart har högklackade stövlar sedan tidigare, är detta ett mer fot- och isvänligt alternativ.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0