Finbesök.

2010-10-14 @ 16:22:59
Idag fick man finbesök här i bloggen. Självaste författaren till den bok jag inte kunnat lägga ifrån mig sen igår, Kändisjakten - Därför är vi besatta av celebriteter (Malin Lundblad), tittade in här idag och lämnade en kommentar.

Så, eftersom att jag misstänker att du (Malin) kanske kanske kikar in här igen, är det raka rör som gäller; boken är skitbra! Den håller verkligen en hög standard i både efterforskningar, källor och självklart är också texten njutbar. Gillar sättet boken är skriven på, inte alltför svårläst, utan lättbegriplig och underhållande, precis som det ska vara.

Tack för några (hittills) sköna timmar av läsning, ikväll är det jag som plockar upp boken igen och påbörjar där jag avslutat.


Kommentera mera!
Postat av: Malin

Tusen tack, det var väldigt roligt att höra! :)

2010-10-14 @ 23:02:10

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0