Doktig flika.

2010-10-13 @ 15:05:50
Wihoo, just hämtat ut ett paket innehållandes Kändisjakten - Därför är vi besatta av celebriteter av Malin Lundblad. Den ska slukas minsann!

Sitter nu och betalar räkningar. Lite väl löjliga belopp från Nelly.com, haha. Känner mig duktigt ändå. Det är väl räkningar som får en att känna sig vuxen antar jag.

Ska senare iväg med Sofie och träna igen, underkropp minsann, samt sola. Skulle vilja inhandla lite smink också, läste en rätt gammal VeckoRevyn för första gången igår, och i den medföljde en liten skönhetsbok där de listar alla sina favoriter inom smink-, hår- och hudvård. Måste testa den concealer de säger är underbar. Använder inte concealer annars, men kommer antagligen börja.


Kommentera mera!
Postat av: Malin

Jätteroligt att du köpte min bok. Hoppas du gillar den! :) /Malin

2010-10-14 @ 11:56:32

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0