Att drunka i underkläder.

2010-10-31 @ 17:02:16
Denna dagen bjuder inte heller på värst mycket. Skulle egentligen åkt till Grums för keramikmålning (min födelsedagspresent) med Malin, Sabina, Malin och Sofie, men instruktören var sjuk och fick ställa in. Vi ska bestämma ett nytt datum så fort folk har fått sina scheman etc.

Nu sitter jag här istället och försöker gå igenom det sista i garderoben, då vi använt denna som förråd tills nu. Har fått ordning på mina smycken (smyckesskrin för ringar, örhängen och kedjor, en jättefin ask sabina gjort för stora armband samt en ask jag fick min Playboy-klocka i för hårsnoddar och spännen). Har fått ordning på mitt trettiotal sjalar, halsdukar och scarves i en söt flätad korg, och hängt upp de handväskor jag använder i garderoben. De andra handväskorna ligger för tillfället inknödda i en plastback.

Har funderat över var alla mina underkläder hållt hus. Haft cirka 20 par trosor i cirkulation sen vi flyttade. Nu fick jag svaret. Håller precis nu på att packa upp en svart sopsäck med bara underkläder... hittils har jag hunnit räkna till 136 par trosor och 27 par strumpor. Som har gömt sig på ett och samma ställe!

Okej, jag behöver aldrig köpa underkläder igen i alla fall...

Enbart trosor, strumpor och BHar i denna hög.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0