Tamt bloggande.

2010-11-07 @ 17:50:23
Bloggat lite dåligt i helgen då jag varit i mitt gamla hem, villan på Majas Väg och tagit hand om nyopererad pappa som jag passat upp på och lagat mat till fr o m fredag tills nu. Har också hunnit med att städa, rensa flickrum på sjukt onödiga prylar som jag samlat på mig under 18 års tid samt baka en del. Dessutom har jag varit kattvakt åt Dollar, Scilla och Tingeling, Malins underbara supergoa otroligt fina katter!

Har också tillägnat tre timmar på akuten med papps. Efter tre timmar så visade det sig att det inte var något större fel på honom, utan att det var biverkningar av medicinen som gjorde honom dålig.

Nu är jag hemma och har längtat efter att få sova i min egen säng... eller ja, jag har ju sovit i min egen säng i villan också, men det är en annan grej, när man inte använt den sängen på ett par år längtar man ju såklart till den säng man faktiskt sovit i den senaste tiden. Våran underbara dubbelsäng med underbara nya fluffiga täcken och med nya satinbäddset.

Imorgon blir det desto mer bloggande. Hang in there!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0