Ojojoj.

2010-11-27 @ 13:59:58
Sovit tills nu... snacka om att jag var trött efter gårdagen. Upp 5:30 efter fyra timmars sömn, bil 6 timmar, två timmars samtal och lek nere i Ystad, en tripp till uppfödarens fågelhus, 7½ timmes bil hem pga bilköer, snöoväder samt tre bilolyckor inom loppet av 5-10 minuter.

Damen var lite tjurig när i gick upp, att vi hade sovit så länge. Då blev det en jordnöt med skal och hon blev lycklig igen. Söttösa. Idag står dessutom färska jordgubbar på menyn åt henne.

Är så glad att hon verkar älska platskedjan i olika färger och mönster jag satte in till henne. Lekalekaleka. Och idag ska jag leka heeela dagen, med min älskade vän.

Kommentera mera!
Postat av: petra

Gud vad roligt att ni äntligen fått hem henne. vad ska hon heta? Grå Jako´s e sååå goa fåglar och enormt lättlärda när de gäller att få dom att prata eller härma ljud..

2010-11-27 @ 15:02:21
URL: http://missdes.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0